piątek, 19 października 2012

immortal jeans

hey Kochani !
witam was po przerwie
niestety, musiałam się wczuc w rok akademicki i postanowiłam się zapisac na drugi kierunek studiów
jest to.. kosmetologia!
zawsze interesowałam się kosmetykami, a teraz dowiem się o nich więcej i na pewno się z wami podzielę tymi informacjami ;)
dziś chciałam wam zaprezentowac look sprzed kilku dni ;)
ubrałam się tak na uczelnię, ponieważ jest mi tak wygodnie i myślę, że fajnie się prezentuje krótka kamizelka vintage z maxi skirt ;)







bluzka - sh (h&m)
maxi skirt - atmosphere
kamizelka - esprit (mamy)
torebka - rossmann
zegarek - aldo
bransoletka - h&m




2 komentarze:

  1. wyglądasz rewelacyjnie;) świetna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uczymy się w podobnym kierunku, jednak ja chodzę do szkoły policealnej ;))
    zajęcia w pracowni mam od samego początku i jedynie co mogę powiedzieć to : jest pięknie!

    obserwujemy? ;))

    OdpowiedzUsuń